Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 1076613" data-attributes="member: 43586"><p>Bump. Det var ett tag sedan jag hängde på FR. Skyller det på arbetsliv och en flytt till fångön down under. Skidintresset finns dock kvar. Nu till problematiken, där jag behöver</p><p> [USER=12152]@MnO[/USER],</p><p> [USER=49358]@PNyberg[/USER] eller</p><p> [USER=32948]@Nojlas[/USER] för att guida mig rätt:</p><p></p><p>1. Råkade inhandla Dynafit Beast </p><p>2. Behöver en skida att sätta Dynafit Beast på</p><p></p><p>Användningsområde; Lite överallt. Drop, hopp, puder och skare. Per och Nicklas vet ju hur jag åker. Topptur när känslan faller på. </p><p></p><p>Har lyckats uppdatera mig något. Det verkar som att "man ska ha" Opinion i dessa dagar (och jag sponsrar gladeligen Åre Skidfabrik). Så, nu till frågan. 193 Opinion 108 eller 193 Opinion Charger 108?</p><p></p><p>Skidorna kommer provas in till vintern i japan, där de kompletteras av mina gamla goda Rocker2 122 med P18. </p><p></p><p>What do you say?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 1076613, member: 43586"] Bump. Det var ett tag sedan jag hängde på FR. Skyller det på arbetsliv och en flytt till fångön down under. Skidintresset finns dock kvar. Nu till problematiken, där jag behöver [USER=12152]@MnO[/USER], [USER=49358]@PNyberg[/USER] eller [USER=32948]@Nojlas[/USER] för att guida mig rätt: 1. Råkade inhandla Dynafit Beast 2. Behöver en skida att sätta Dynafit Beast på Användningsområde; Lite överallt. Drop, hopp, puder och skare. Per och Nicklas vet ju hur jag åker. Topptur när känslan faller på. Har lyckats uppdatera mig något. Det verkar som att "man ska ha" Opinion i dessa dagar (och jag sponsrar gladeligen Åre Skidfabrik). Så, nu till frågan. 193 Opinion 108 eller 193 Opinion Charger 108? Skidorna kommer provas in till vintern i japan, där de kompletteras av mina gamla goda Rocker2 122 med P18. What do you say? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp