Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ruben" data-source="post: 1078727" data-attributes="member: 143562"><p>[USER=13390]@MarkusO[/USER] bara att tacka för att ni svarar. Nä det är ju inte vinter än , men det är aldrig förtidigt för att planera,Resor, utrustning etc. </p><p>Blir nog på märket för mig. Första tech-bindning för mig, så får väl känna mig fram. </p><p>Sen är ju en intressant diskution det här om pjäxstorlek som har varit uppe här förut (eller i en annan tråd) Min pjäxa är 326 mm mot någon annans på tex 305mm ,får skidan samma egenskaper vid märket på dessa två olika storlekar. Eller ska man inkludera denna parameter oxså vid montering av bindning. Jag vet inte , men man flyttar ju fram eller bak 1 eller 2 cm och får olika karaktär på skidan. Då kke man ska ta med pjäxstorleken oxså som en parameter menar jag vid montering. Bara en fundering jag har</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ruben, post: 1078727, member: 143562"] [USER=13390]@MarkusO[/USER] bara att tacka för att ni svarar. Nä det är ju inte vinter än , men det är aldrig förtidigt för att planera,Resor, utrustning etc. Blir nog på märket för mig. Första tech-bindning för mig, så får väl känna mig fram. Sen är ju en intressant diskution det här om pjäxstorlek som har varit uppe här förut (eller i en annan tråd) Min pjäxa är 326 mm mot någon annans på tex 305mm ,får skidan samma egenskaper vid märket på dessa två olika storlekar. Eller ska man inkludera denna parameter oxså vid montering av bindning. Jag vet inte , men man flyttar ju fram eller bak 1 eller 2 cm och får olika karaktär på skidan. Då kke man ska ta med pjäxstorleken oxså som en parameter menar jag vid montering. Bara en fundering jag har [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp