Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1138100" data-attributes="member: 29440"><p>Jag testade Chargern förra vintern och tyckte den var betydligt mer lättåkt än vad den kanske verkar vara på pappret. Testade den inte i någon lössnö direkt men i uppkörd svart och röd pist.</p><p>Den enda nackdelen jag upplevde med den var att den fladdrade lite i högre farter på lite hårdare och ojömntunderlag men upplevde det inte som så störande. Går förmodligen bättre i lite djupare snö.</p><p>Riktigt rolig och livlig skida enligt min mening som gick som tåget på skär och skulle nog kunna tänka mig den som enda skida.</p><p>Är varken ung eller extremt vältränad så tror inte det krävs för denna skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1138100, member: 29440"] Jag testade Chargern förra vintern och tyckte den var betydligt mer lättåkt än vad den kanske verkar vara på pappret. Testade den inte i någon lössnö direkt men i uppkörd svart och röd pist. Den enda nackdelen jag upplevde med den var att den fladdrade lite i högre farter på lite hårdare och ojömntunderlag men upplevde det inte som så störande. Går förmodligen bättre i lite djupare snö. Riktigt rolig och livlig skida enligt min mening som gick som tåget på skär och skulle nog kunna tänka mig den som enda skida. Är varken ung eller extremt vältränad så tror inte det krävs för denna skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp