Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1147206" data-attributes="member: 13390"><p>194:an är väldigt mycket större i känslan än 187an. Den är också framtagen genom avvägningar från en samling ganska bastanta herrar. Jag väger typ 73kg nånstans och är ganska försiktig på skidorna. Det var några vintrar sen jag spenderade tid på 194an, men minns en alptripp till Arlberg där den var huvudvapnet. I bra snö med gott om plats hade jag inga problem alls med den. Där gick den nästan bättre vs min normala längd. Där det tightade till sig lite, eller i lägen då fötterna behövde vara snabbare, kände jag mig lite hämmad i tempo med den. Jag hanterade den skapligt, men det blev också tydligt att den - totalt sett - var för stor för mig. Därmed inte sagt att det inte skulle gå att åka runt på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1147206, member: 13390"] 194:an är väldigt mycket större i känslan än 187an. Den är också framtagen genom avvägningar från en samling ganska bastanta herrar. Jag väger typ 73kg nånstans och är ganska försiktig på skidorna. Det var några vintrar sen jag spenderade tid på 194an, men minns en alptripp till Arlberg där den var huvudvapnet. I bra snö med gott om plats hade jag inga problem alls med den. Där gick den nästan bättre vs min normala längd. Där det tightade till sig lite, eller i lägen då fötterna behövde vara snabbare, kände jag mig lite hämmad i tempo med den. Jag hanterade den skapligt, men det blev också tydligt att den - totalt sett - var för stor för mig. Därmed inte sagt att det inte skulle gå att åka runt på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp