Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 975287" data-attributes="member: 85390"><p><strong>This.</strong></p><p></p><p>Att sätta en fet skida i pisten är och kommer aldrig vara lika kul som att stå på en renodlad pist skida i pisten, och vise versa. Det är lite som att sätta en Ferrari i terräng eller en Jeep på race banan, det blir liksom inte lika roligt.</p><p>Satsa istället som MM säger på något praktiskt sätt att förflytta bindningen mellan skidor och ett bra sätt att förvara skidorna under resor!</p><p></p><p>Jag skulle aldrig köpa projekt skidan(säger jag nu, vem vet den kanske blir grym). Det finns helt enkelt för mycket bra skidor redan, plus att jag insett att jag är för feg att kantställa min puderskida i isiga pister och istället om jag nu tänkt åka pist kör jag på min pistskida istället(klokaste jag någonsin gjort). Problemet är att jag inte har hittat något enkelt och bra sätt för att transportera dem. Satsa istället på ett ritkigt jävla bra sätt att få med sig iallafall 2 skidor dit man nu ska på ett praktiskt sätt! <strong>Det skulle jag lätt punga ut pengar för!</strong></p><p></p><p>Lite OT med hela skiten, men det är min åsikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 975287, member: 85390"] [b]This.[/b] Att sätta en fet skida i pisten är och kommer aldrig vara lika kul som att stå på en renodlad pist skida i pisten, och vise versa. Det är lite som att sätta en Ferrari i terräng eller en Jeep på race banan, det blir liksom inte lika roligt. Satsa istället som MM säger på något praktiskt sätt att förflytta bindningen mellan skidor och ett bra sätt att förvara skidorna under resor! Jag skulle aldrig köpa projekt skidan(säger jag nu, vem vet den kanske blir grym). Det finns helt enkelt för mycket bra skidor redan, plus att jag insett att jag är för feg att kantställa min puderskida i isiga pister och istället om jag nu tänkt åka pist kör jag på min pistskida istället(klokaste jag någonsin gjort). Problemet är att jag inte har hittat något enkelt och bra sätt för att transportera dem. Satsa istället på ett ritkigt jävla bra sätt att få med sig iallafall 2 skidor dit man nu ska på ett praktiskt sätt! [b]Det skulle jag lätt punga ut pengar för![/b] Lite OT med hela skiten, men det är min åsikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp