Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s Skidtest 2011 -
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 841212" data-attributes="member: 43586"><p>Sådär ja, nu är hela testet genomläst. Jag måste inleda med att buga och bocka, hurra och applådera. Det jobbet ni gör är helt obeskrivligt bra! Snyggt jobbat boys! Dessutom kul att PNyberg (Som står för Pryl, inte Per) fått hjälpa till med jobbet!</p><p></p><p>Var inne o flexade i några timmar på Skistore idag (var inte där endast för skidflex, tjejen köpte pjäxor) och där fanns en hel del av det testade utbudet. Jäklar va sugen man blev! Speciellt gäller det för Hendryx 917 i 186 och Rhino Chasern i 188. Får nog ta o testa dessa under året.</p><p></p><p>Dessutom kul att det DPS112:orna skrevs "Det är som att spela innebandy med zorro-blad. Fusk, men rätt kul.". Klockrent! Ser fram emot att få testa mina i Åre nu under helgen, i förhoppningsvis något annat än pist.</p><p></p><p>Återigen, grymt bra jobb!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 841212, member: 43586"] Sådär ja, nu är hela testet genomläst. Jag måste inleda med att buga och bocka, hurra och applådera. Det jobbet ni gör är helt obeskrivligt bra! Snyggt jobbat boys! Dessutom kul att PNyberg (Som står för Pryl, inte Per) fått hjälpa till med jobbet! Var inne o flexade i några timmar på Skistore idag (var inte där endast för skidflex, tjejen köpte pjäxor) och där fanns en hel del av det testade utbudet. Jäklar va sugen man blev! Speciellt gäller det för Hendryx 917 i 186 och Rhino Chasern i 188. Får nog ta o testa dessa under året. Dessutom kul att det DPS112:orna skrevs "Det är som att spela innebandy med zorro-blad. Fusk, men rätt kul.". Klockrent! Ser fram emot att få testa mina i Åre nu under helgen, i förhoppningsvis något annat än pist. Återigen, grymt bra jobb! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s Skidtest 2011 -
Tillbaka
Topp