Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s Skidtest 2011 -
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 841376" data-attributes="member: 101593"><p>"Bibby framstår som ett av säsongens bästa val för en lite äldre åkare med vårdad teknik som är van vid traditionell känsla i laggen, men som vill flörta lite med jibbsidan och gå fram lite i montering och balans." låter ju som en träffande beskrivning, äldre hmmm...</p><p></p><p>Minns att du verkligen såg att att vantrivas på Bent C det lilla jag såg dig på dem men jag gillade dem ändå konstigt nog mer än S7. Kan ha varit att det var det första jag åkte på lördagsmorgonen och pisterna var finare eller så var det att S7 fick mig på dåligt humör redan från början bara genom sin tunga klumpiga känsla på fötterna och att det knappt gick att skejta på dem utan att bakändarna krokade i. Bent C är som en småbil, den är gladast om man bara puttrar runt i stan och uppmuntrar inte till några höghastighetsäventyr, men S7, tung och dämpad, var som den ville bli pressad men då är radien för kort och det fanns inget förtroendeingivande i svaret.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 841376, member: 101593"] "Bibby framstår som ett av säsongens bästa val för en lite äldre åkare med vårdad teknik som är van vid traditionell känsla i laggen, men som vill flörta lite med jibbsidan och gå fram lite i montering och balans." låter ju som en träffande beskrivning, äldre hmmm... Minns att du verkligen såg att att vantrivas på Bent C det lilla jag såg dig på dem men jag gillade dem ändå konstigt nog mer än S7. Kan ha varit att det var det första jag åkte på lördagsmorgonen och pisterna var finare eller så var det att S7 fick mig på dåligt humör redan från början bara genom sin tunga klumpiga känsla på fötterna och att det knappt gick att skejta på dem utan att bakändarna krokade i. Bent C är som en småbil, den är gladast om man bara puttrar runt i stan och uppmuntrar inte till några höghastighetsäventyr, men S7, tung och dämpad, var som den ville bli pressad men då är radien för kort och det fanns inget förtroendeingivande i svaret. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s Skidtest 2011 -
Tillbaka
Topp