Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s Skidtest 2011 -
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 842547" data-attributes="member: 12536"><p>Det behövdes en stadig kopp kaffe som sällskap för att ta mig igenom det här matiga testet!</p><p>Som vanligt, briljant utfört - skidåkarens guide i prylgalaxen.</p><p></p><p>En fråga; om ni ser tillbaka på föregående års test, hur många av de skidorna har ni haft möjlighet att prova i dess rätta element? Precis som ni själva säger finns det ju ett väldigt stort "men" skrivet över hela testet då få åkare köper t ex ett par Hendryx för att åka i Sälen..</p><p></p><p>Nåväl, nu vet jag lite mer om årets utbud. Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 842547, member: 12536"] Det behövdes en stadig kopp kaffe som sällskap för att ta mig igenom det här matiga testet! Som vanligt, briljant utfört - skidåkarens guide i prylgalaxen. En fråga; om ni ser tillbaka på föregående års test, hur många av de skidorna har ni haft möjlighet att prova i dess rätta element? Precis som ni själva säger finns det ju ett väldigt stort "men" skrivet över hela testet då få åkare köper t ex ett par Hendryx för att åka i Sälen.. Nåväl, nu vet jag lite mer om årets utbud. Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
- MnO&Co:s Skidtest 2011 -
Tillbaka
Topp