Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
-- MnO&Co:s SKIDTEST 2015 --
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David87" data-source="post: 1054801" data-attributes="member: 150086"><p>Trevlig läsning!</p><p>Är på jakt efter ett par nya skidor, åker helst offpist men blir en hel del åkning i Sverige och i och med detta även en hel del pist. Därav sökes ett par allround skidor. </p><p>I pist gillar jag mestadels brant med skapligt hög fart, vill att skidan ska svara rätt fort och komma upp på kant lätt och smidigt. Har inget emot låg svängradie. Men som sagt försöker hålla mig så mycket som möjligt utanför pisten. Helst puder men det är ju inte alla dagar som är puder tyvärr.</p><p>Har kikat på Whitedot Preacher, har ni testat dessa eller har någon erfarenhet av dem?</p><p>Kan Black Crowes Atris kan vara ett bra alternativ?</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David87, post: 1054801, member: 150086"] Trevlig läsning! Är på jakt efter ett par nya skidor, åker helst offpist men blir en hel del åkning i Sverige och i och med detta även en hel del pist. Därav sökes ett par allround skidor. I pist gillar jag mestadels brant med skapligt hög fart, vill att skidan ska svara rätt fort och komma upp på kant lätt och smidigt. Har inget emot låg svängradie. Men som sagt försöker hålla mig så mycket som möjligt utanför pisten. Helst puder men det är ju inte alla dagar som är puder tyvärr. Har kikat på Whitedot Preacher, har ni testat dessa eller har någon erfarenhet av dem? Kan Black Crowes Atris kan vara ett bra alternativ? Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
-- MnO&Co:s SKIDTEST 2015 --
Tillbaka
Topp