MnO&CO skidtest 2016?

MnO&CO skidtest 2016?
Amen vafan! Jag som har ett halvfärdigt smärre epos hemna angående nåt som saknas i livet där kulmen är att MnO och co inte gjort något skidtest i år! Där fick jag för att ha legat på latsidan...

MnO&CO skidtest 2016?
Det har testats skidor som vanligt i Hemsedal och Åre och det finns ett rått manus från den vanliga gruppen. Men ingen av oss har haft tid att göra en sammanställning av tillräckligt bra kvalitet för att det ska vara publicerbart. För egen del har en badrumsrenovering gjort att i princip all tillgänglig tid har gått åt till det. MarkusO, kryss-Jon och PNyberg har haft fullt upp med jobb, karibienresor och annat på sin kant. Det har resulterat i att vi inte har något klart. Ett skidtest av den storlek som vi har gjort tidigare är ingen man slänger ihop på en kafferast precis, utan det krävs att det finns tid att avsätta. Det kan bli en sen version, eller ett test efter vårens tester kanske, men jag vet inte just nu.

MnO&CO skidtest 2016?
Det är ett väldigt uppskattat test annars blir det mycket att läsa skidtester från andra sidan Atlanten vilket inte är vidare applicera på våra nordiska förhållanden! Hoppas ni finner tid!

Snödjup

Tillbaka
Topp