Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, men det står Burton på den den där blå grejen mellan bindningarna ^^Doughboy sa:Det är ingen Burton det är en Morrow. Skulle gissa att den är typ 97-98 eller så.
haha, damn! och här har jag gått i ovisshet, visserligen står det Morrow på undersidan nu när jag kollar lite noggrannarecaller1 sa:det är ju ingen burton iallafall!det är en morrow!
Aha, okej. That makes sense :P Men blir nog till att byta bräda till nästa säsong, känns inte riktigt säkert att åka på en sån gammal brädafelix sa:Förra ägaren har antagligen sattit dit den... det är ju en platta för foten så den inte ska glida runt så mycket när du spännt lös ena foten i liften.
Nä det har du rätt i, dessutom har ju SLAO nån regel om att utrustning inte får vara äldre än tio år... nån säkerhetsåtgärd tror jag...Guitaren sa:Aha, okej. That makes sense :P Men blir nog till att byta bräda till nästa säsong, känns inte riktigt säkert att åka på en sån gammal brädafelix sa:Förra ägaren har antagligen sattit dit den... det är ju en platta för foten så den inte ska glida runt så mycket när du spännt lös ena foten i liften.![]()
Jaså? Men hur kan de kontrollera sånt egentligen?felix sa:Nä det har du rätt i, dessutom har ju SLAO nån regel om att utrustning inte får vara äldre än tio år... nån säkerhetsåtgärd tror jag...Guitaren sa:Aha, okej. That makes sense :P Men blir nog till att byta bräda till nästa säsong, känns inte riktigt säkert att åka på en sån gammal brädafelix sa:Förra ägaren har antagligen sattit dit den... det är ju en platta för foten så den inte ska glida runt så mycket när du spännt lös ena foten i liften.![]()
peace
Jag vet inte riktigt, tror dom kör märket mot någon manufactorbase och får fram tillverkningsdatum... systemet är fortfarande under uppbyggnad så alla modeller och märken finns inte med ännu, men de större är bokförda så som Burton, Salomon osv.Guitaren sa:Jaså? Men hur kan de kontrollera sånt egentligen?felix sa:Nä det har du rätt i, dessutom har ju SLAO nån regel om att utrustning inte får vara äldre än tio år... nån säkerhetsåtgärd tror jag...Guitaren sa:Aha, okej. That makes sense :P Men blir nog till att byta bräda till nästa säsong, känns inte riktigt säkert att åka på en sån gammal bräda![]()
peace
Källa på det?felix sa:Nä det har du rätt i, dessutom har ju SLAO nån regel om att utrustning inte får vara äldre än tio år... nån säkerhetsåtgärd tror jag...Guitaren sa:Aha, okej. That makes sense :P Men blir nog till att byta bräda till nästa säsong, känns inte riktigt säkert att åka på en sån gammal brädafelix sa:Förra ägaren har antagligen sattit dit den... det är ju en platta för foten så den inte ska glida runt så mycket när du spännt lös ena foten i liften.![]()
peace