Möjligt att inte tillåta videokommentarer

johan

Administrator
Nu är det möjligt att stänga av nya kommentarer till dina videoklipp.
04e3bf8ad417bf9189c689131cb5b6dd.jpg

Direktlänk till inställningen:
https://www.freeride.se/video/my_videos.php

hahah sick! Kan man stänga av att rösta med snart då elr?

btw, va ger de att stänga av?

Nej du kan inte stänga av betygsröstning.

Det är helt frivilligt att stänga av kommentarerna. Det kan finnas flera olika anledningen till att man inte vill ha kommentarer. Brist på konstruktiv kritik är troligtvis den främsta.

Tycker det låter riktigt bra. Så att amatörer osv slipper alla kränkande kommentarer.

Flerkz-J-K sa:
Gurra sa:
Ajster sa:
men värt att lägga upp om man inte vill ha kritik :P
word.
sant fan
Måste man kritisera allt eller? Ni har ju ingen aning vem som gjort filmen eller i vilket syfte.

Om syftet är att visa hur kul man haft en bra dag så kanske det inte spelar någon roll om man skakar med kameran. Och om en proffsredigerare har redigerat dåligt så kan man ge kritik men om det är 11-åriga Lisa som gör sin första redigering ever så kanske man kan förstå att allt inte är 100%.

Det är ingen som tvingar er stänga av kommentarerna, ha dom på om ni vill det och låt dom som inte vill stäng av dom.

WORD till mig ;)

JockeSki sa:
Flerkz-J-K sa:
Måste man kritisera allt eller? Ni har ju ingen aning vem som gjort filmen eller i vilket syfte.

Om syftet är att visa hur kul man haft en bra dag så kanske det inte spelar någon roll om man skakar med kameran. Och om en proffsredigerare har redigerat dåligt så kan man ge kritik men om det är 11-åriga Lisa som gör sin första redigering ever så kanske man kan förstå att allt inte är 100%.

Det är ingen som tvingar er stänga av kommentarerna, ha dom på om ni vill det och låt dom som inte vill stäng av dom.

WORD till mig ;)
Word.

Tack för alla word fram och tillbaka =) Se nu bara till att skriva bra kommentarer så att filmskaparna får konkrekta tips på vad de kan förbättra.

det är la inte så mycket att orda om, klart att det bara är till det bättre. man har ju fortfarande ett val!

Jag önskar man kunde välja vilka klipp man vill stänga av kommentarer på.
En del klipp vill jag kanske inte få kommentarer på, medans jag vill ha kritik på andra.

jakob_H sa:
JockeSki sa:
Flerkz-J-K sa:

WORD till mig ;)
Word.
Fet jävla dubbel WORD!

Blir så trött på h8andet på denhär sidan!.. ironi kan vara kul! men när man skiter i innehållet bara för att göra sig rolig blir stämmningen så jävla illa!.. Det borde delas ut fler varningar på denhär sidan!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp