Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
mollbergare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlofM" data-source="post: 83280" data-attributes="member: 30888"><p>Dynamit har rätt, mollbergare är i princip en vanlig backflip, fast när folk säger backflip så menar dom fakie backflip på trampolin..</p><p></p><p>Iaf till saken:</p><p>Det är sjukt mkt lättare än man tror.</p><p>Så här tänker jag.. eller hur jag gör</p><p></p><p>1: det underlättare verkligen om du står stilla innan och sviktar, alltså inte springer fram..</p><p></p><p></p><p>2:hoppa några hopp så du får lite höjd.</p><p></p><p>3: när du ska hoppa sista hoppet så försöker du trycka iväg dig utåt samtdigt som du går bakåt med över kroppen..</p><p>när du har kommit i väg så antingen drar du upp knäna så du flippar fort, eller så hänger du..</p><p></p><p>det handlar bara om lite mod, för att man trycker i väg sig nästan automatiskt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlofM, post: 83280, member: 30888"] Dynamit har rätt, mollbergare är i princip en vanlig backflip, fast när folk säger backflip så menar dom fakie backflip på trampolin.. Iaf till saken: Det är sjukt mkt lättare än man tror. Så här tänker jag.. eller hur jag gör 1: det underlättare verkligen om du står stilla innan och sviktar, alltså inte springer fram.. 2:hoppa några hopp så du får lite höjd. 3: när du ska hoppa sista hoppet så försöker du trycka iväg dig utåt samtdigt som du går bakåt med över kroppen.. när du har kommit i väg så antingen drar du upp knäna så du flippar fort, eller så hänger du.. det handlar bara om lite mod, för att man trycker i väg sig nästan automatiskt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
mollbergare
Tillbaka
Topp