Monoskii..bangar

freeride_nu

Aktiv medlem
Monoskii..bangar
Undrar bara i fall alla dom roliga som åkte mono för några år sedan har dött..åker själv mono men börjar känna mig lite ensam!!!!

Monoskii..bangar
Du vet inget vettigt ställe där man skulle kunna ordna en mono bäda..min gamla är..gammal...inte intresserad av att sälja din egen??
MVH

Sittlift!!

Monoskii..bangar
Du hittar handgjorda högkvalitativa monoskidor hos White Knuckle på www.monoski.com.

Kolla speciellt in custommodellerna. Kanske kan just DU få en egen till 2002.

HitMe

Monoskii..bangar
Jag förstår inte på detta snack om Monoski hit och dit. Det är Stereo som gäller. Allt som ligger i gruppen Mono som Monoski, Snowboard och Monoradio.. elda upp.

Nu är det digital Stereo, Shyssta Stereo skidor.

//Raglar Rune

Monoskii..bangar
Monoski regerar idag och i evig tid. skulle kunna försöka berätta om de episka bragder som utspelats under after-mono-drabbningar världen över, men avstår.

Däremor skall fastställas att det bara är klantiga fegisar som behöver två, smala bögpinnar udner fötterna. Riktiga män åker mono.

Så komemr det någon väldigt vacker monoåkare backandes förbi dig i backen, visslandes marseljäsen samtidigt som han suger på en fet havannacigarr kan det vara jag.

Les Arcs - den alpina världens Mecka!

I år blir det Speed-Mono - en i sanningens namn hårig hobby.

JCM
"inte bara bar i baren utan också bara brinnande!"

Monoskii..bangar
Klart Monoski fortfarande regerar.
Jag hörde någon nämna att Völkl skulle göra en monocarver. Om det stämmer måste man ju bara prova...

Monoskii..bangar
De som var coola och åkte mono för ett par år sedan har spridits som frön för vinden. Vissa sitter inne, andra sitter ute och ytterligare en samling är som övriga skandinavier; backstugesittare av rang.

Men vill du uppleva det verkliga hjärtat av monoskisporten - besök La Grave. Där kommer fortfarande ett gäng härliga gamänger dagligen med mono-splittails susande. Och det mina vänner, det är en syn för snögudar.

Det är antagligen bristen på monoåkare procentuellt sett som gjort snöguden arg i år, därav rådande snöbrist.

It"s RAD, It"s HOT - IT"S MONO!

Snödjup

Tillbaka
Topp