Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan hålla med om att många dricker det för att vara "tuff" osv..wire sa:tycker du att monster är så gott så att du är redo att beställa det från internet eller vill du bara vara lika cool som resten av alla 94:or i Sverige?
jag bor i örebro..och om du inte märkt så finns monster på de flesta willys i stan, kan även finnas på en del ica affärer.junne94 sa:vart kan man köpa Monster Energy drink billigt i örebro eller på nätet?
Orka tycka Monster är gott, det är äckligt.Pussss sa:Kan hålla med om att många dricker det för att vara "tuff" osv..wire sa:tycker du att monster är så gott så att du är redo att beställa det från internet eller vill du bara vara lika cool som resten av alla 94:or i Sverige?
Men det finns dom som gillar monster och jag tycker det är sjukt löjligt när folk ska göra narr av monster!
fett jävla löjligt!
men aja då äre min tur å säga vad jag tycker..
Redbull är sjukt överskattat och smakar som dom flesta energidryckerna till skillnad från monster som har en egen jävla smak för en gångs skull! Sen dom som säger att dom smakar som schampo måste ju vara bäbisar som käkar tvål när dom duschar!
aja, smaken är som baken..
Prova fullsize, den är bättre än både redbull och monster!thecalle sa:in my opinion: så smakar monster som redbull fast en jävla massa mer sötningsmedel och socker. Så redbull är fortfarande den bästa! 20kr/burk får du nog lägga ut för en monster du kan nog inte hitta så mycket billigare iaf!
Monster_Är_Gottcookaduck sa:Orka tycka Monster är gott, det är äckligt.Pussss sa:Kan hålla med om att många dricker det för att vara "tuff" osv..wire sa:tycker du att monster är så gott så att du är redo att beställa det från internet eller vill du bara vara lika cool som resten av alla 94:or i Sverige?
Men det finns dom som gillar monster och jag tycker det är sjukt löjligt när folk ska göra narr av monster!
fett jävla löjligt!
Redbull är sjukt överskattat och smakar som dom flesta energidryckerna till skillnad från monster som har en egen jävla smak för en gångs skull! Sen dom som säger att dom smakar som schampo måste ju vara bäbisar som käkar tvål när dom duschar!
var då?????Martiiin sa:höhöhö, jag vet vars det finns flak för 360:-
red bull smakar ju papper haha! för er som inte visste de så är det dubbelt så mycket koffein i euro shoppers energidrycker än vad de e i red bull.D_K sa:Monster_Är_Gottcookaduck sa:Orka tycka Monster är gott, det är äckligt.Pussss sa:Kan hålla med om att många dricker det för att vara "tuff" osv..
fett jävla löjligt!
Förrästen..
Red Bull smakar exakt som Powerking,skillnaden är att Red Bull är dyrare
feeel! powerking smakar som redbull, inte tvärtom.lillbever sa:Förrästen..
Du borde skaffa glasögon tror ja.lillbever sa:red bull smakar ju papper haha! för er som inte visste de så är det dubbelt så mycket koffein i euro shoppers energidrycker än vad de e i red bull.D_K sa:Monster_Är_Gottcookaduck sa:Orka tycka Monster är gott, det är äckligt.
Förrästen..
tackViG sa:Kan ingen låsa den här jävla tråden?
faktum är att jag har de men använder de inte, fast jag är inte helt 100 på att de är mer koffein i dom, bara de att dom flesta av mina vänner säger de!Bjo-rnR sa:Du borde skaffa glasögon tror ja.lillbever sa:red bull smakar ju papper haha! för er som inte visste de så är det dubbelt så mycket koffein i euro shoppers energidrycker än vad de e i red bull.D_K sa:Monster_Är_Gott
Förrästen..
miXXed up, 6 kr på lidL <3<3<3<3<3<3<3lillbever sa:faktum är att jag har de men använder de inte, fast jag är inte helt 100 på att de är mer koffein i dom, bara de att dom flesta av mina vänner säger de!Bjo-rnR sa:Du borde skaffa glasögon tror ja.lillbever sa:red bull smakar ju papper haha! för er som inte visste de så är det dubbelt så mycket koffein i euro shoppers energidrycker än vad de e i red bull.
4.90 plus pant blir 5.5 :Dpege sa:miXXed up, 6 kr på lidL <3<3<3<3<3<3<3lillbever sa:faktum är att jag har de men använder de inte, fast jag är inte helt 100 på att de är mer koffein i dom, bara de att dom flesta av mina vänner säger de!Bjo-rnR sa:Du borde skaffa glasögon tror ja.