Montera bindningar på skistore?

aelgen

Medlem
Tjo!

Då dps var vänliga att skicka mina skidor idag så börjar planeringen för vilka bindnigar jag ska ha. Men när detta bekymmer är löst skall de ju monteras. Då jag inte vill ha det ansvaret så tänkte jag kanske ta dem till skistore.

Är det någon som har erfarenhet av bindningar monterade på skistore? Vill ju verkligen att det blir bra gjort på så dyra skidor...

Tack!

Vet att du inte behöva oroa dig då de har lååååååång erfarenhet..... Köper du bindningen där så är det säkert dessutom gratis....

Ok, tack! Tar de 500 kr trots att man köper bindningen där så väntar jag tills jag kommer ner istället...

Alla verkar vara nöjda vilket är bra, mina skidor monterades däremot fel tre gånger (på ena skidan) och två på den andra = schwezisk ost!

De är docl riktigt trevliga och det är väldigt kul med en "riktig" skidaffär i Göteborg!

lämmna in på skistor dom e jsukt duktiga dom borade min line athems medans på udens sport hade nån lämnat in skider dom hade borrat igenom :P

Rhermansson sa:
lämmna in på skistor dom e jsukt duktiga dom borade min line athems medans på udens sport hade nån lämnat in skider dom hade borrat igenom :P
Snacka skit, det där var ju ren myt. Han hade ju själv gjort den tavlan, och grinade dessutom till sig ett par skidor värda tio gånger hans egna skrotlagg!

Tillbaka
Topp