Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
15, 15. Har du inte minus på den bakre för att köra fakie?Dvid sa:Jag kör på 15, 15 det funkar fint. va skönt som fan när jag lärde mig snurra 540 och så. det blir grymt liten skilnad på att åka vanligt och fakey
jo men det är ju igentligen oxå så att man inte ska skriva 15, -15. för igentligen heter det +15, -15 men här ska vi tydligen vara övernogrannasincan sa:15, 15. Har du inte minus på den bakre för att köra fakie?Dvid sa:Jag kör på 15, 15 det funkar fint. va skönt som fan när jag lärde mig snurra 540 och så. det blir grymt liten skilnad på att åka vanligt och fakey
okay, är det bara inom snowboard som man tvunget skriver ut + framför possitiva svar? 15, 15 kunde du ju lika gärna kört, hur ska man bara veta att den sista är negativ?:SDvid sa:jo men det är ju igentligen oxå så att man inte ska skriva 15, -15. för igentligen heter det +15, -15 men här ska vi tydligen vara övernogrannasincan sa:15, 15. Har du inte minus på den bakre för att köra fakie?Dvid sa:Jag kör på 15, 15 det funkar fint. va skönt som fan när jag lärde mig snurra 540 och så. det blir grymt liten skilnad på att åka vanligt och fakey
säg en seriöst duktig trick åkare eller annan snowboardåkare som har +15° och +15° som sin stance. svaret blir troligt vis att ingen har det. sen så skulle jag villja fråga dig hur du har tängt när du nyss skrev att du trodde att jag hade 15- på den bakre för att överhuvutaget kunna åka fakey för det går fan köra fakey med +23 och +20 så hur du tängte när du sa att jag hade + 15 -15 för att äns kunna köra fakey.sincan sa:okay, är det bara inom snowboard som man tvunget skriver ut + framför possitiva svar? 15, 15 kunde du ju lika gärna kört, hur ska man bara veta att den sista är negativ?:SDvid sa:jo men det är ju igentligen oxå så att man inte ska skriva 15, -15. för igentligen heter det +15, -15 men här ska vi tydligen vara övernogrannasincan sa:15, 15. Har du inte minus på den bakre för att köra fakie?
okej. peaca lugntCustomX sa:lugnas ner er grabbar, ingen får ut något av detta!
vi är brädåkare allihoppa, inte bråka bara åka...
Okej?!
peaceeeesss.....
Han vann ju kvalet till "Mount Baker Banked Slalom" ett år då han körde switch och avståndet till närmaste konkurrent var över 1 sekund så han kör väl switch rätt ok.Hojvall sa:Terje kör väl typ +21°/+9° å han kör väl rätt ok switch har jag för mig
Duckstance är för korvar. Det e cowstance som gäller. Bindingarna lutar inåt!ekdahl sa:feting duckstanse ftw!!!
ja ryktena går ju om att du kör duck på dina skidor för att få till plogsvängen lite bättre..ekdahl sa:feting duckstanse ftw!!!
Blir det inte negativa vinklar när bindningen är vinklad bakåt, (från nosen)? så har man inte lite possitiv vinkel på främre och negativ på bakre, eller säger man tvärtom?Dvid sa:säg en seriöst duktig trick åkare eller annan snowboardåkare som har +15° och +15° som sin stance. svaret blir troligt vis att ingen har det. sen så skulle jag villja fråga dig hur du har tängt när du nyss skrev att du trodde att jag hade 15- på den bakre för att överhuvutaget kunna åka fakey för det går fan köra fakey med +23 och +20 så hur du tängte när du sa att jag hade + 15 -15 för att äns kunna köra fakey.sincan sa:okay, är det bara inom snowboard som man tvunget skriver ut + framför possitiva svar? 15, 15 kunde du ju lika gärna kört, hur ska man bara veta att den sista är negativ?:SDvid sa:jo men det är ju igentligen oxå så att man inte ska skriva 15, -15. för igentligen heter det +15, -15 men här ska vi tydligen vara övernogranna
rätt!ekdahl sa:feting duckstanse ftw!!!