Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Montera EHP 186.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 565035" data-attributes="member: 40931"><p>Alltså markeringen som anges på skidan är den som tillverkaren rekommenderar att du matchar mot bootcenter på din pjäxa. </p><p></p><p>Jag föreslår att du går till tetongravity.com/forums och in på tech talk och söker runt där om du vill läsa på om olika specifika skidor och monteringar osv osv. Där finns hur mycket som helst. Tänk på att när du söker i search-fältet måste varje ord innehålla fyra bokstäver eller fler. Du kan testa söka på mounting ehp186 alternativt mounting ehp* 186 och se om du hittar något bra tex.</p><p></p><p>Som du säger så gissar jag att 4frnt har en ganska framåtmonterad linje som rekommendation på den här skidan då det väl är tänkt att den ska användas till offpist BC jibb och liknande. Dvs den skall vara ganska svängvillig och snurrvänlig. Det går säkert bra att bakmontera nån cm rent spontant. Men som sagt, läs på TGR.</p><p></p><p>//Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 565035, member: 40931"] Alltså markeringen som anges på skidan är den som tillverkaren rekommenderar att du matchar mot bootcenter på din pjäxa. Jag föreslår att du går till tetongravity.com/forums och in på tech talk och söker runt där om du vill läsa på om olika specifika skidor och monteringar osv osv. Där finns hur mycket som helst. Tänk på att när du söker i search-fältet måste varje ord innehålla fyra bokstäver eller fler. Du kan testa söka på mounting ehp186 alternativt mounting ehp* 186 och se om du hittar något bra tex. Som du säger så gissar jag att 4frnt har en ganska framåtmonterad linje som rekommendation på den här skidan då det väl är tänkt att den ska användas till offpist BC jibb och liknande. Dvs den skall vara ganska svängvillig och snurrvänlig. Det går säkert bra att bakmontera nån cm rent spontant. Men som sagt, läs på TGR. //Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Montera EHP 186.
Tillbaka
Topp