Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera med carvingplate?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MaartinW" data-source="post: 829013" data-attributes="member: 79609"><p>När du säger genomgående skruvar vad menar du då? </p><p>Jag har införskaffat ett par STH 14 men jag har ingen aning hur hög den plattan är för jag tänkte beställa ifall det blir med en sådan.</p><p>Skidorna är ett par Völkl Sumo och vad jag har hört så ska dom vara ganska mjuka vilket kanske kunde vara en fördel ifall plattan gör skidan styvare.</p><p>Mycket </p><p>Beträffande höjden på plattan så tror jag inte att jag är såpass van att det är något som skulle min åkning men jag vill ju så klart ha så goda förutsättningar som möjligt för att bli duktig. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MaartinW, post: 829013, member: 79609"] När du säger genomgående skruvar vad menar du då? Jag har införskaffat ett par STH 14 men jag har ingen aning hur hög den plattan är för jag tänkte beställa ifall det blir med en sådan. Skidorna är ett par Völkl Sumo och vad jag har hört så ska dom vara ganska mjuka vilket kanske kunde vara en fördel ifall plattan gör skidan styvare. Mycket Beträffande höjden på plattan så tror jag inte att jag är såpass van att det är något som skulle min åkning men jag vill ju så klart ha så goda förutsättningar som möjligt för att bli duktig. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera med carvingplate?
Tillbaka
Topp