Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja
undrar bara om de går å montera en ny bindning i hålen från dom gamla bindningarna?, nån som har gjort det?, har de blivit några koncekvenser?
vore tacksamm för svar så ja inte gör nått som e helt åt hellvette!
Det beror på hur fräscha hålen är. Du känner när du drar i skruvarna om gängorna tar. Gör dom det är det bara att köra. Gör en eller fler inte det måste du åtgärda problemet genom att sätta dit inserts eller liknande.