Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja funderar på att köpa ett par scratch BC wrs men undrar var jag ska montera bindningarna? jag åker över hela berget både park pist och offpist vart ska jag montera bindningarna då?
du ska montera så som affären säger, eftersom du åker puder så ska du inte mittmontera överhuvudtaget och om du ändå mittmonterar har du köpt fel skidorr
Sätt dem på standard, dvs. det bakre sträcket om du skall köra allt. Om du bara kör pist och puder, flytta bak lite granna som 1080 säger. Jag tycker det är lite väl mycket tail på dem när det är tajt skog...
jag kör med 5 cm bakom mitt på mina mojo 80.. tycker det är skönt bra i park men även i pist och puder. körde i bara offpist i kittel med 4 cm bakom mitt på mojo 80 gick fin fint men lite bökigt i pisten.. montera dom lite över 5 cm från mitt så blir det nogg bra.
jag kör med 5 cm bakom mitt på mina mojo 80.. tycker det är skönt bra i park men även i pist och puder. körde i bara offpist i kittel med 4 cm bakom mitt på mojo 80 gick fin fint men lite bökigt i pisten.. montera dom lite över 5 cm från mitt så blir det nogg bra.