Montering av bindningar!
Har just fått hem en Bataleon Goliath!
Tänkte montera bindningarna och upptäcker då att det är olika avstånd mellan ändarna på brädan och skruvhålen!
Ska man stå lite bakåt på brädan eller skall man stå lite längre fram på brädan, så att jag vet vilket håll som är "framåt".
Tänkte montera bindningarna och upptäcker då att det är olika avstånd mellan ändarna på brädan och skruvhålen!
Ska man stå lite bakåt på brädan eller skall man stå lite längre fram på brädan, så att jag vet vilket håll som är "framåt".