S starta Ny medlem 2004-12-04 Montering av telisbindningar? #1 Vart på skidan i förhållande till "centrum" ska jag montera telemarksbindningen på mina nyinköpta B1:or?
Vart på skidan i förhållande till "centrum" ska jag montera telemarksbindningen på mina nyinköpta B1:or?