Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Montering bindingar rocker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Molle1973" data-source="post: 938196" data-attributes="member: 115604"><p>Hej! Jag fick detta mail från Armada.</p><p></p><p>Hi</p><p>Thanks for purchasing Armada products.</p><p>We figured that each Telemark skier has his own philosophy of how he wants his binding to be mounted on a ski.</p><p>Accordingly, there's no specific recommendation on how to mount Telemark bindings on our skis.</p><p>Most guys that I have came in contact with mount the toe at or behind the center of the ski.</p><p>The midsole line on the 185 JJ represents the redommended mounting point for alpine bindings and it is located at minus 5cm from the center.</p><p>Best regards</p><p></p><p>MEN jag fattar inte hur de menar med TÅ. Monterade Du med pjäxans tådel som riktmärke eller hur fan gör man..?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Molle1973, post: 938196, member: 115604"] Hej! Jag fick detta mail från Armada. Hi Thanks for purchasing Armada products. We figured that each Telemark skier has his own philosophy of how he wants his binding to be mounted on a ski. Accordingly, there's no specific recommendation on how to mount Telemark bindings on our skis. Most guys that I have came in contact with mount the toe at or behind the center of the ski. The midsole line on the 185 JJ represents the redommended mounting point for alpine bindings and it is located at minus 5cm from the center. Best regards MEN jag fattar inte hur de menar med TÅ. Monterade Du med pjäxans tådel som riktmärke eller hur fan gör man..? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Montering bindingar rocker
Tillbaka
Topp