Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering Second Opinion 118
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1206029" data-attributes="member: 99032"><p>Ok. Med förbehåll för att jag inte kört opinion i Second-varianten så är det inget problem att gå bak ett par cm. Jag tyckte själv att den blev lugnare ett par cm bakåt på varierande underlag, men den gick döskönt i puder på -3,5.</p><p></p><p>Har du slöslipat brättena? Att ta av kanten uppe i rockern framför bredaste punkten skulle jag nog personligen testa först före ev. ommontering. Men är du trygg i känslan att du vill längre bak så är det bara att ta fram borren. Utvecklaren har väl ett frammonterings-bias men jag kan hur som helst tänka mig att [USER=12152]@MnO[/USER] har några klokskaper att fylla på med?!</p><p></p><p>Edit; I den ursprungliga <a href="https://www.freeride.se/forum/threads/mno-co-presenterar-project-opinion.88254/" target="_blank">Opinion-tråden</a> diskuterades monteringspunkter gode ingående..!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1206029, member: 99032"] Ok. Med förbehåll för att jag inte kört opinion i Second-varianten så är det inget problem att gå bak ett par cm. Jag tyckte själv att den blev lugnare ett par cm bakåt på varierande underlag, men den gick döskönt i puder på -3,5. Har du slöslipat brättena? Att ta av kanten uppe i rockern framför bredaste punkten skulle jag nog personligen testa först före ev. ommontering. Men är du trygg i känslan att du vill längre bak så är det bara att ta fram borren. Utvecklaren har väl ett frammonterings-bias men jag kan hur som helst tänka mig att [USER=12152]@MnO[/USER] har några klokskaper att fylla på med?! Edit; I den ursprungliga [URL='https://www.freeride.se/forum/threads/mno-co-presenterar-project-opinion.88254/']Opinion-tråden[/URL] diskuterades monteringspunkter gode ingående..! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering Second Opinion 118
Tillbaka
Topp