Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Varför ser jag alltid en förtvivlad tonåring framför mig när jag läser dessa inlägg? ; en som sitter och gråter så att det blir kortslutning i tangentbordet och mamma försöker trösta och hunden skäller och hela julfriden går åt h-vette... är det så farligt eller har Shift-tangenten fastnat?
" SNÄLLA HJÄLP MIG!! "
Alla dessa gäller inte montering av bindningar på twintips men för er som ligger sömnlösa över mittmonteringens vara eller icke vara på era public enemys och teneighties...
1)...ta det lugnt, för guds skull, det ordnar sig. Varför frågar man inte på butiken när man köper sina skidor?
2)...eller om man glömde fråga säljaren; fråga den som ska montera skidorna, sunt förnuft säger att om man inte vet VAR man ska montera bindningarna så ska man inte alls montera bindningarna. Istället överlåter man det åt en fackman som måhända tar två hundralappar ur veckopengen för besväret.
...och har man handlat på nätet utan att veta vad man håller på med går det också att ordna enl. alt. 2.
Slutligen, lär man sig inte googla i skolan längre? är det resultatet av en urvattnad lärarkår? skolväsendets förfall? välfärdssamhället... bla bla...
Sök och du skall finna!
skriv in sökord i sökfältet, nyckelord för den information du söker skulle kunna vara "montering" "park" och/eller "offpist"