Gazza1
Aktiv medlem
Monterings hjälp Brådis
Har beställt ett par Bent Chetler från Sport-Conrad som bör komma väldigt snart. Har lite panik nu inför monteringspunkten på bindningarna. Har angett FR +2 till dem efter inrådan av en polare. Det känns fan inte rätt längre. Jag vill inte ha en jibb minttmontering om det är vad FR är. Vill ha en traditionell mitt på pjäxan montering.
Fattar inte vilken av SCs monteringar detta är. FR +2 , 0 samt FS -2. Det säger mig inte ett jäkla skit tyvärr och jag tror att det börjar bli på det berömda håret innan de har hunnit göra monteringen på skidan.
Hoppas någon har svaret.
PS
Ni som har tänkt att tippsa mig att "montera själv", gör inte det. Kommer aldrig montera själv. Har inte det intresset och har tummen mitt i handen. Tänker inte slakta dyra skidor.
Fattar inte vilken av SCs monteringar detta är. FR +2 , 0 samt FS -2. Det säger mig inte ett jäkla skit tyvärr och jag tror att det börjar bli på det berömda håret innan de har hunnit göra monteringen på skidan.
Hoppas någon har svaret.
PS
Ni som har tänkt att tippsa mig att "montera själv", gör inte det. Kommer aldrig montera själv. Har inte det intresset och har tummen mitt i handen. Tänker inte slakta dyra skidor.
Senast ändrad: