Monterings hjälp Brådis

Gazza1

Aktiv medlem
Monterings hjälp Brådis
Har beställt ett par Bent Chetler från Sport-Conrad som bör komma väldigt snart. Har lite panik nu inför monteringspunkten på bindningarna. Har angett FR +2 till dem efter inrådan av en polare. Det känns fan inte rätt längre. Jag vill inte ha en jibb minttmontering om det är vad FR är. Vill ha en traditionell mitt på pjäxan montering.

Fattar inte vilken av SCs monteringar detta är. FR +2 , 0 samt FS -2. Det säger mig inte ett jäkla skit tyvärr och jag tror att det börjar bli på det berömda håret innan de har hunnit göra monteringen på skidan.

Hoppas någon har svaret.

PS
Ni som har tänkt att tippsa mig att "montera själv", gör inte det. Kommer aldrig montera själv. Har inte det intresset och har tummen mitt i handen. Tänker inte slakta dyra skidor.

Senast ändrad:
Monterings hjälp Brådis
Bortse från denna. Tänkte inte klart när jag skrev denna och blandade ihop lite. Det är Team standard, FS +2,5 samt FR -2,5 som är monterings alternativen. Jag har FR -2,5 och det känns rätt då jag inte kommer åka switch nästan alls utan vill ha så mycket flyt fram i skidan som möjligt. Synd att man inte kan ta bort trådar man skrivit i panik :)

Monterings hjälp Brådis
Gazza1 sa:
Synd att man inte kan ta bort trådar man skrivit i panik :)
redigera hela traden och skriv om nat annat. som vilken jacka som passar bast till dina svarta brallor, vilka skidor du ska ha (armada jj forstas) och i vilken langd, eller kanske vilken jacka hade tom wallisch vid 2:06 i senaste youtube-klippet. mojligheterna ar oandliga! :)

Tillbaka
Topp