Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det e inte alls samma. Tå delen passa me skruvarna men häl delen är avståndet för kort ca 5-10 mm mellan skruvarna.Hasse_Lindborg sa:Ja det är samma!!
Har monterat Schizo sedan den kom med samma mall då det inte finns någon annan mall för Schizo...mrtobbz sa:Det e inte alls samma. Tå delen passa me skruvarna men häl delen är avståndet för kort ca 5-10 mm mellan skruvarna.Hasse_Lindborg sa:Ja det är samma!!
Någon som ligger inne me en Schitzo mall?
// Tobbe
Hittade denna http://www.tetongravity.com/forums/attachment.php?attachmentid=86249&d=1291016999 den visar bara 4 hål? Jag har mailat sport conrad om de han maila en mall där skidor o bindningar är köptaHasse_Lindborg sa:Har monterat Schizo sedan den kom med samma mall då det inte finns någon annan mall för Schizo...mrtobbz sa:Det e inte alls samma. Tå delen passa me skruvarna men häl delen är avståndet för kort ca 5-10 mm mellan skruvarna.Hasse_Lindborg sa:Ja det är samma!!
Någon som ligger inne me en Schitzo mall?
// Tobbe
Edit: En mall är ganska dyr att köpa in så varför skulle de göra olika till samma bindning för? Schizo är ju en griffon eller en Jester bindning med funktion att skjuta bindningen med. De har ju samma fram del och bakdel som vanliga bindningen.
Edit två: Du har väl 8 hål bak på mallen? Några av dessa borde passa..
Edit tre: Annars så följer det ju med en "plastmall" som det bara är lägga på skidan.
Edit fyra: Kan inträffa att jag har fel men mailade precis och frågade nu så..
Får väl bli en butik som gör de, visste inte de va skillnad på "riktgit"-mall och en "pappers"-mall med måtten.Hasse_Lindborg sa:På en riktig mall så är det 8 hål. Inte pappers mallarna.. Du frågade efter en riktig mall ju? Annars så är det enklast att montera de hos en butik kanske? Och oftast så är det fel skala på de där pappersmallarna så du måste skala om de så de passar....
ja länken i mitt tidigare inlägg http://www.tetongravity.com/forums/attachment.php?attachmentid=86249&d=1291016999Hasse_Lindborg sa:Om pappersmallen har den riktiga skalan så är det ingen skillnad. Och uppenbarligen hade din det. Har du hämtat den på nätet eller?