Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Monteringspunkt av Telemarkbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karlbolin" data-source="post: 1204470" data-attributes="member: 172054"><p>Efter en dag i Gränsen och ett par dagar på tur kan jag konstatera att Fisher Ranger My 89 är lite trög att initiera svängen speciellt när det var lite tyngre snö. Jag ska åka lite mer innan jag blir säker men en montering på boot center kanske är att föredra. Att shifta framåt kanske blir lite stökigt med mina inserts men får se vad som går att göra om det känns likadant nästa säsong.</p><p></p><p>Jag kan även rekommendera att ha 22Design Lynx i gåläge på tån vid åkning, skidan löste ut och remmen brast högt uppe i Vassi-technical. Skidan borrade ner sig i snön efter 50 m så säsongens turkvot förbrukades därvid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karlbolin, post: 1204470, member: 172054"] Efter en dag i Gränsen och ett par dagar på tur kan jag konstatera att Fisher Ranger My 89 är lite trög att initiera svängen speciellt när det var lite tyngre snö. Jag ska åka lite mer innan jag blir säker men en montering på boot center kanske är att föredra. Att shifta framåt kanske blir lite stökigt med mina inserts men får se vad som går att göra om det känns likadant nästa säsong. Jag kan även rekommendera att ha 22Design Lynx i gåläge på tån vid åkning, skidan löste ut och remmen brast högt uppe i Vassi-technical. Skidan borrade ner sig i snön efter 50 m så säsongens turkvot förbrukades därvid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Monteringspunkt av Telemarkbindning
Tillbaka
Topp