Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Monteringspunkt av Telemarkbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1292820" data-attributes="member: 34110"><p>Annars brukade de 2 vanligaste varianterna vara bof på 'center of running-surface' eller bof på balanspunkten.</p><p>bof på skidans boot-center-markering har jag faktiskt inte hört talas om tidigare.</p><p>Men den enda dåliga monteringspunkten är ju den man inte tycker om. :D</p><p>[USER=179509]@Anderssnögubben[/USER] : det finns väl tillräckligt många 'gamla rävar' och andra telis-entusiaster här på forumet för att du skulle kunna få direktkontakt och fara och åka med någon?</p><p>Bor du i västerbotten finns jag tillgänglig och du kan pm'a, bor du någon annanstans så skriv det här och se om du inte kan få lite mer påtaglig hjälp med både teknik och montering.</p><p>#snö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1292820, member: 34110"] Annars brukade de 2 vanligaste varianterna vara bof på 'center of running-surface' eller bof på balanspunkten. bof på skidans boot-center-markering har jag faktiskt inte hört talas om tidigare. Men den enda dåliga monteringspunkten är ju den man inte tycker om. :D [USER=179509]@Anderssnögubben[/USER] : det finns väl tillräckligt många 'gamla rävar' och andra telis-entusiaster här på forumet för att du skulle kunna få direktkontakt och fara och åka med någon? Bor du i västerbotten finns jag tillgänglig och du kan pm'a, bor du någon annanstans så skriv det här och se om du inte kan få lite mer påtaglig hjälp med både teknik och montering. #snö [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Monteringspunkt av Telemarkbindning
Tillbaka
Topp