SimonLundh
Medlem
mössa
nån som vet vart man kan fåtag på neon/limegröna mössor utom på utlänska sidor?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag syfta mer på sidor frå usa men kanske lite dåligt förklarad tråd:PDeespin sa:Varför inte utländska sidor? Frakten kostar typ 50 kr och mössan också runt 50 så blir det 100 kr totalt..
Ja, det gjorde jag också. Kolla www.echeadwear.com. Billigt och brasimon_lund sa:jag syfta mer på sidor frå usa men kanske lite dåligt förklarad tråd:PDeespin sa:Varför inte utländska sidor? Frakten kostar typ 50 kr och mössan också runt 50 så blir det 100 kr totalt..
ok tack:PDeespin sa:Ja, det gjorde jag också. Kolla www.echeadwear.com. Billigt och brasimon_lund sa:jag syfta mer på sidor frå usa men kanske lite dåligt förklarad tråd:PDeespin sa:Varför inte utländska sidor? Frakten kostar typ 50 kr och mössan också runt 50 så blir det 100 kr totalt..
BRA!akesson91 sa:håller med lloooooooooyd!!!!!
haha hur fick du tag på den?lloooooooooyd sa:
Håller med, då kan du få lika färger och mönster du villGudrunnator sa:Virk4 en?
Nu är det nån som inte riktigt är med i matchen....mardiman sa:ursäkta men limegröna mössor finns ju i princip överallt, eller vill du ha en från usa bara för att?
När vi beställde där i från var då frakten 22 $ ?simon_lund sa:ok tack:PDeespin sa:Ja, det gjorde jag också. Kolla www.echeadwear.com. Billigt och brasimon_lund sa:jag syfta mer på sidor frå usa men kanske lite dåligt förklarad tråd:P
hahaha :dSpa-rn sa:Nu är det nån som inte riktigt är med i matchen....mardiman sa:ursäkta men limegröna mössor finns ju i princip överallt, eller vill du ha en från usa bara för att?
Förvånad?Spa-rn sa:Nu är det nån som inte riktigt är med i matchen....mardiman sa:ursäkta men limegröna mössor finns ju i princip överallt, eller vill du ha en från usa bara för att?