Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mot det moderna skidpeppet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1079590" data-attributes="member: 45951"><p><strong>Som svar på ditt inlägg hänvisar jag till följande:</strong></p><p></p><p><em>"Mitt problem börjar i det faktum att säger man minsta lilla, minsta, <strong>minsta som inte är 150% positivt då är man en bitter jävel </strong>som borde le och vara glad i snöstormen.</em></p><p></p><p><em>"Ja! Det är nice med snö! Jag gillar snö. Till och med i storstäder."</em></p><p></p><p><em>"- 100% positiva människor har per definition 0% kvar att ge."</em></p><p></p><p>Vidare, </p><p></p><p>Jag stör mig inte på att andra har det bra. Att andra har det bra får mig inte att börja fundera över livet. Skulle säga att det snarare blir tvärtom när jag tänker efter. Jag stör mig inte heller på att någon drar till Hammarbybacken och åker lagg med sina polare. Det är antalet utropstecken som skaver.</p><p></p><p>Kärnfrågan för mig blir: <strong>Hur många utropstecken kan man använda innan de inte betyder någonting längre?</strong></p><p></p><p>Nej, jag ser inte att saker går dåligt i sociala medier speciellt ofta. Och ja, det är precis det jag säger. Superlativen urlakas snabbt. Men detta är ett skidforum, så jag fokuserade på skid/snö -delen av det hela. (Skjuter man brett träffar man mycket men det börjar sällan blöda ordentligt.)</p><p></p><p>En fråga uppstår dock när jag läser ditt inlägg. Var du ironisk i första stycket? Vad var det som var rått med ditt svar? =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1079590, member: 45951"] [b]Som svar på ditt inlägg hänvisar jag till följande:[/b] [i]"Mitt problem börjar i det faktum att säger man minsta lilla, minsta, [b]minsta som inte är 150% positivt då är man en bitter jävel [/b]som borde le och vara glad i snöstormen.[/i] [i]"Ja! Det är nice med snö! Jag gillar snö. Till och med i storstäder."[/i] [i]"- 100% positiva människor har per definition 0% kvar att ge."[/i] Vidare, Jag stör mig inte på att andra har det bra. Att andra har det bra får mig inte att börja fundera över livet. Skulle säga att det snarare blir tvärtom när jag tänker efter. Jag stör mig inte heller på att någon drar till Hammarbybacken och åker lagg med sina polare. Det är antalet utropstecken som skaver. Kärnfrågan för mig blir: [b]Hur många utropstecken kan man använda innan de inte betyder någonting längre?[/b] Nej, jag ser inte att saker går dåligt i sociala medier speciellt ofta. Och ja, det är precis det jag säger. Superlativen urlakas snabbt. Men detta är ett skidforum, så jag fokuserade på skid/snö -delen av det hela. (Skjuter man brett träffar man mycket men det börjar sällan blöda ordentligt.) En fråga uppstår dock när jag läser ditt inlägg. Var du ironisk i första stycket? Vad var det som var rått med ditt svar? =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mot det moderna skidpeppet
Tillbaka
Topp