Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mot det moderna skidpeppet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1079598" data-attributes="member: 80520"><p>[USER=45951]@Jibberisch[/USER] Mycket av det du skriver kanske svaras av att jag, på tiden det tog mig att läsa din text och sedan he ur mig min egen, lyckades glömma en hel del av innehållet. Både i originaltexten och vad jag själv skrev från början. Jag var inte ironisk i början, men jag lyckades nog deraila min koherens i texten rätt rejält, och pep iväg åt ett helt annat håll än vad jag från början trodde jag skulle. Lite som en resa utan planerade stopp, fräscht. </p><p></p><p>För att svara väldigt konkret på frågeställningen om utropstecken. Ett. Fler utropstecken är meningslös och en skymf (undantaget när en skriver "SCHAUFELRADBAGGER!!1"). Om jag gör en inte-fullt-så-ingenjörs-bokstavlig-tolkning av det hela blir det en svårare fråga. Jag förstår absolut din poäng. Då är vi inne på lite olika spår. Jag stör mig inte på utropsintensiteten i sig, de får gärna vara rejäla. Magnituden är inga problem. Men varför ska det vara så jävla ofta hela tiden? Allt är utropstecken, och är det inga utropstecken är det inte värt att skriva. Frekvensen på utropen är problemen, inte amplituden så att säga. (Fan, nu blev det ju ingenjörigt ändå, steppa tillbaka lite, steppa tillbaka.) Det kanske är två sidor av samma mynt, vad vet jag? Baksidor på medaljer och allt sånt där.</p><p></p><p>Skaffa grövre hagel, det går att skjuta brett och få det att blöda också. Med det sagt tror jag du har gjort rätt, det är lättare att mata igång diskusisonen genom att hålla det skidrelaterat.</p><p></p><p> [USER=77701]@Heddious[/USER] +1. Jag kan inte tillägga något, jag instämmer till fullo i allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1079598, member: 80520"] [USER=45951]@Jibberisch[/USER] Mycket av det du skriver kanske svaras av att jag, på tiden det tog mig att läsa din text och sedan he ur mig min egen, lyckades glömma en hel del av innehållet. Både i originaltexten och vad jag själv skrev från början. Jag var inte ironisk i början, men jag lyckades nog deraila min koherens i texten rätt rejält, och pep iväg åt ett helt annat håll än vad jag från början trodde jag skulle. Lite som en resa utan planerade stopp, fräscht. För att svara väldigt konkret på frågeställningen om utropstecken. Ett. Fler utropstecken är meningslös och en skymf (undantaget när en skriver "SCHAUFELRADBAGGER!!1"). Om jag gör en inte-fullt-så-ingenjörs-bokstavlig-tolkning av det hela blir det en svårare fråga. Jag förstår absolut din poäng. Då är vi inne på lite olika spår. Jag stör mig inte på utropsintensiteten i sig, de får gärna vara rejäla. Magnituden är inga problem. Men varför ska det vara så jävla ofta hela tiden? Allt är utropstecken, och är det inga utropstecken är det inte värt att skriva. Frekvensen på utropen är problemen, inte amplituden så att säga. (Fan, nu blev det ju ingenjörigt ändå, steppa tillbaka lite, steppa tillbaka.) Det kanske är två sidor av samma mynt, vad vet jag? Baksidor på medaljer och allt sånt där. Skaffa grövre hagel, det går att skjuta brett och få det att blöda också. Med det sagt tror jag du har gjort rätt, det är lättare att mata igång diskusisonen genom att hålla det skidrelaterat. [USER=77701]@Heddious[/USER] +1. Jag kan inte tillägga något, jag instämmer till fullo i allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mot det moderna skidpeppet
Tillbaka
Topp