moto vs. ruler

burman

Ny medlem
moto vs. ruler
Jag har varit runt och provat lite olika boots, tyvärr verkar dock utbudet här i stan vara ganska begränsat.. Har dock fastnat för Burtons Moto och Ruler och har lite svårt att bestämma mig för vilket av dessa par jag ska välja.
Ruler är lite dyrare men kanske är värt dom extra hundingarna?
Så kom med kritik på skorna, vilka skulle ni ha valt och varför?

Även förslag på andra märken och modeller i dessa prisklasser är välkommna, har som sagt inte haft möjlighet att testa så många olika..

aa just de, dom kommer användas till mestadels freeride men vi får se om jag även vågar mig in i parken lite i vinter. :)

moto vs. ruler
har aldrig testat ruler men har testat moto och dom var sjukt sköna med härlig passform :) .

moto vs. ruler
om du ska köra mest freeride och pist ska du definitivt lägga ett par hundra extra. Du behöver det stödet du får av ett par lite styvare skor vilket ruler är. Min erfarenhet säger mig att dyrare skor håller sig lite styvare lite längre än billigare skor.

moto vs. ruler
Men kommer dom bli för styva i parken efter som dom är som du säger lite lite styvare än moto? Man vill ju inte ha något som försvårar åkningen om man ska våga lära sig åka park. ;P

moto vs. ruler
Fint det blir ett par Ruler...

Btw är det någon som kan rekomendera några andra boots liknande Burton Ruler fast inte Burton, som jag borde leta upp och prova innan?

moto vs. ruler
Ion verkar riktigt bra men dom är också runt en tusenlapp dyrare än Ruler och så bra är jag inte än att jag behöver ha det absolut bästa. Priset spelar relativt stor roll i mitt fall.

moto vs. ruler
Ruler it is then!

Någon som kan tipsa om bra affär/webshop som kan bräcka 2200 kr för ett par Ruler, även icke Svenska shoppar bara frakten inte är för dyr isf, ska ju tjäna på det..

Adde

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp