Movement Films - Cold [FILM]

artisty sa:
introt var rätt skönt, sen tyckte jag den blev rätt tråkig
men jesper n's åkning var sjukt nice:D
och bailsen var roliga

det höga railet såg jävligt läskigt ut, det som var ett C
den railen hatar jag, förstörde halva min säsong! =/

Redigeringen var bra tycker jag. Filmningen kunde varit bättre men den är fortfarande bra. Vissa klipp bara som var lite keffa, vatten på linsen, det nån nämnde om trä railen etc. De followcamshotsen ni körde då ni stannade på antingen platå eller kick tyckte jag personligen inte om. Anser att man tappar helheten med followcam att stanna mitt i allt. Jävligt bra åkning och helheten var sket bra! najs grabbar.

sbn sa:
Redigeringen var bra tycker jag. Filmningen kunde varit bättre men den är fortfarande bra. Vissa klipp bara som var lite keffa, vatten på linsen, det nån nämnde om trä railen etc. De followcamshotsen ni körde då ni stannade på antingen platå eller kick tyckte jag personligen inte om. Anser att man tappar helheten med followcam att stanna mitt i allt. Jävligt bra åkning och helheten var sket bra! najs grabbar.
Tack för all creds men vi har ingen bra kamera och jag vet att den tappar fokus då och då, och att blötsnö resulterar till vatten på linsen osv men vi gjorde det bästa av situationen och försökte ha kul :) och anledningen att vi stannar upp i follow camsen är av ren lathet att vi inte orkar gå upp för landningen sen för att filma dom andra ;P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp