moyo railstyle !

moyo railstyle !
Lite segt med bara ett tillfälle att kvala om man kommer från ösd lr längre. Förra året var de två dagar. Så eftersom ja inte kvalar fick ja åka iaf:)

moyo railstyle !
Railson sa:
AAh fyfan va nice de såg ut!
Ja är grymt taggad!
är localsjam kval och railjamet på lördagen final? elr wuut:D
om man kommer längre från sundsvall då kan man ju inte vara där på fredagen så jag tror man får hoppa in i finalen då.
för efter finalen är ju det superfinal.
locals jam är för såna som bor där i närheten

moyo railstyle !
LudvigABilltoft sa:
Railson sa:
AAh fyfan va nice de såg ut!
Ja är grymt taggad!
är localsjam kval och railjamet på lördagen final? elr wuut:D
om man kommer längre från sundsvall då kan man ju inte vara där på fredagen så jag tror man får hoppa in i finalen då.
för efter finalen är ju det superfinal.
locals jam är för såna som bor där i närheten
Locals Jam är kvalet sen kommer vissa vidare där ifrån och kör final på lördagen tillsammans med de seedade åkarna sen går de vidare till suoerfinalen.

Kachoke sa:
ser sick ut!
synd att ja inte är så bra, men lär dra dit att titta iaf! :)
skit i det de är ju gött att ha snö under fötterna oavsett hur bra man e ;)

Pizzaaugust sa:
Lite segt med bara ett tillfälle att kvala om man kommer från ösd lr längre. Förra året var de två dagar. Så eftersom ja inte kvalar fick ja åka iaf:)
de har tagigt bort sista chansen i år för det va så få som dök upp (20 av 60 platser) men ja tror att om ni tjatar lite så kan de nog bli så att det finn en sista chansen i år också ;)

moyo railstyle !
Man behöver inte vara bra för att ha kul! Hela eventet är ju till för att alla åkare ska ha så kul som möjligt, så det är självklart att man kan vara med och köra. Jag körde några åk själv i fjol och det var första gången jag stod på en snowboard! Således handlar det inte om att langa dom fetaste tricken, utan att ha kul med polarna och knyta nya kontakter!

// Fischer

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp