mtb lake jump i vännäs by håla the movie 2006

det var ju najs ;D, bra backflips och när ni tog fart av moppen flög ni mkt ;P

jo det är jag som är stefan jag prövade på en sån där vad heter dom, typ lincoln eller nåt, jo raymond flög rätt så långt han landade ju på ryggen också så han var lite röd efter hoppet

ser ju grymt kul ut... snyggt redigerad med

Grymt bra idé, bra genomfört! Synd att du inte kom helt runt på lincolnen, kunde blivit förbaskat coolt, tricket är väl inte alltför vanligt i bmx/dirtvärlden...

Dagens största garv är klockrent... "Thanks to: all the cameramans!" ;-)

haha..nice.

ett förslag: kör med inlines istället (ni kan ju kanske lägga plywood på gräset, om det inte går att åka där) då kan ni snurra rätt feta trick!

makafone sa:
haha..nice.

ett förslag: kör med inlines istället (ni kan ju kanske lägga plywood på gräset, om det inte går att åka där) då kan ni snurra rätt feta trick!
det sura är att in runnen är grus väg så blir lite smått svårt

Wadsten sa:
skön film, men hur får ni upp cyklarna när/om ni tappar dom?
vi sätter dit slangar imellan ekrarna sen pumpar vi upp dom lite grann, inte för mycket för då, ja ni vet vad som händer :P, så dom flyter rätt så bra

Sjyst airtime ni fick, moppetolkningen var ju inte helt fel heller ;)
Tror inte heller moppen var trimmad, det var nån moppepojke som just tagit förarbevis och inte fått trimma för pappa :P

Skulle velat se lite mera trick, men annars så var de nice.

Nu är BigAir (moppepojke) stolt för att han får trimma sin moped.

hhee fan va shysst rulle.. men varför ta fart med moppe? jag körde på en brygga med en och 20 ramp och drog backflip no foo plätt lätt.. satt ..men det va riktigt nice rätt stort gap..eller va man ska säga hee:P ceep it up ..\oo/(0.o)\oo/hell yeah..

Tillbaka
Topp