albinlenell
Ny medlem
Muffar eller inte muffar?
Såja, som rubriken lyder! Vad är G, vad är inte. Kör ni med öronmuffarna på hjälmen, eller lämnar ni dom hemma. Själv varierar jag en hel del mellan mössa och muffar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart är dina muffar?Stepup sa:vart är föräldrarna..
Hahaha men vad fan Magnus! När jag syftade på hur (G) det var med muffar var jag verkligen inte seriös! :D Klart man kör med det man trivs, ville bara se vad folket här på FR trivdes imagnusericsson sa:det som är riktigt "g" är att köra naken och med en pistol i munnen.
om du vill vara varm och go och skydda huvudet så ska du skita i vad allt som är "g" eller liknande och köra i det som du själv tycker är gött.
jag tycker nog att det ska bli ett slut i alla dessa trådar om vad som är "gangstah" och inte, var er själva!
VA FRÅN FÖRRA ÅRET. vissa människor alltså. Måste ha årets annars är man inte G.awesomebawls sa:Hahaha men vad fan Magnus! När jag syftade på hur (G) det var med muffar var jag verkligen inte seriös! :D Klart man kör med det man trivs, ville bara se vad folket här på FR trivdes imagnusericsson sa:det som är riktigt "g" är att köra naken och med en pistol i munnen.
om du vill vara varm och go och skydda huvudet så ska du skita i vad allt som är "g" eller liknande och köra i det som du själv tycker är gött.
jag tycker nog att det ska bli ett slut i alla dessa trådar om vad som är "gangstah" och inte, var er själva!Själv glider jag omkring i den gula analog overallen från förra säsongen :D
Säger detsamma :DZebba sa:VA FRÅN FÖRRA ÅRET. vissa människor alltså. Måste ha årets annars är man inte G.awesomebawls sa:Hahaha men vad fan Magnus! När jag syftade på hur (G) det var med muffar var jag verkligen inte seriös! :D Klart man kör med det man trivs, ville bara se vad folket här på FR trivdes imagnusericsson sa:det som är riktigt "g" är att köra naken och med en pistol i munnen.
jag tycker nog att det ska bli ett slut i alla dessa trådar om vad som är "gangstah" och inte, var er själva!Själv glider jag omkring i den gula analog overallen från förra säsongen :D
(undra om man måste skriva att man skämtar eller kan folk förstå de kanske)
Aa jo tjena :Ddouble-G sa:muffins är gott
Föredrar helst rakat :SPizzaaugust sa:Muf växer ju starkast bland ungdomspartierna nu. Jag tror den liberala synen är här för att stanna. Total äganderätt åt folket! Man har rätt till det man slitit för. Fria gränser! Ssu.. Hmpf
Jag tror att dom flesta som inte har muffarna på har nog mössa under! eller någon som kör med endast hjälm på huvet utan muffar? x)SteezeKing sa:Jag kör såklart med muffar :P inte för att de e coolt utan att jag pallar inte frysa ihjäl o dessutom tkr jag de bara ser konstigt ut utan dem, förutom om man kör med mössa under såklart.