Musik för freeriders...!

freeride_nu

Aktiv medlem
Musik för freeriders...!
Eftersom det står musik under allmänt så tänkte jag ta upp just detta ämne.

Vad lyssnar dagens "freeriders" (freestyle åkare lr puder pumpare) på för musik?

Kan bli en rolig disskution,

Tack.

Musik för freeriders...!
Vad man lysnar på jo!!!

Hårdrock
hardcore
Den gamla hedliga skatepunken
Facer (såklart)

Men hälst ska det vara riktigt hårt typ HELLACOPTERS...

Kolla in freeradical III... där har du ett enormt bra musikval kan nog inte vara bättre så det så

Musik för freeriders...!
Riktiga skidåkare lyssnar föreslagsvis på t ex Stratovarius, Sonata Arctica, Nightwish eller liknande.

Musik för freeriders...!
Jag föredrar att lyssna på lite allt möjligt...
Om man lyssnar på musik i slalombacken föreslår jag "offensiv/aggresiv/röj/attityd" musik...
Lyssnar på bl.a. Limp Bizkit,KoRn,RATM,Hellacopters (helst med Dregen),Seven mary three lite skate Millencolin,NOFX,Breach
ca "sånn" musik...

Ja men,
>>>>HARE<<<< : )

Musik för freeriders...!
Har ni hört Britneys senaste?? Den passar ju jättebra till brant skogsåkning i midjejupt puder!!

Annars går ju alltit Christina Aguilera hem!

Keep carving!!

Musik för freeriders...!
Jag vet ju till exempel att mina killar i Snäckorna FF ratade Stockholm-Records-medhårs-freeradical-trams i samma stund som det blev ett faktum. De vågar inte annat. Alla utom en. Jag kom på honom när han nynnade på King of Expectations under ett fritt skär i Gustavsbacken på Ski-rocken förra året. Efter en taskig bestraffning var det det sista han nynnade på i Sälen. Hans halsmandlar hänger numera i Cherion-studion och resten av boysen diggar nu min Peter Pop-show cd-samling på en hemlig friåkarcamp i Tallin. Mvh. Snäckbindarn

Musik för freeriders...!
Jag lovar att lyssna jag på
Whiplash, med Metallica när
jag åker lagg. Skulle jag garanterat
vara så "adrenalinstinn" att jag
skulle köra ihjäl mig!

Musik för freeriders...!
Det är väll bra det, att man får en adrenalin kick när man åker i backen...
då tror man att man är "osårbar" : )
och kan därför göra mer än vad man trodde man kunde..

Du kan ju i.a.f. testa..

Hare bra Jocke..

Musik för freeriders...!
Lämplig pre musik, allt från Broder Daniel till Korn och Deftones. På vägen hem funkar all harmonisk musik, lite radiohead kanske?

Hank

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp