Musik går inte in på mp3n.

Ohmiie

Ny medlem
Tjena!, De är nå fel på min mp3, för jag kan inte lägga in musik på den nå mer?

Varje gång jag lägger in en låt så laddar de ungefär halva sen kruppar hela datan ihop och allting stannar. sen så kommerr de upp efter ett tag där står

"De gick inte att spara alla data för filen I:. Dessa data har gått förlorade. De här felet kan bero på att datorns maskinvara inte fungerar korrekt eller på att en nätverksanslutning inte är giltig. Prova att spara filen någon annanstans."

Fast jag kan ju fortfarande ladda mp3n i datan. men de går ju inte att lägga i musik, och man tröttnar ju som på musiken.

Jag har en Samsung YP-U1 om de var nödvändigt och veta .

//Oh

Änvänder man något speciellt program, eller hur gör du för att få in musiken?

jag bara trycker in mp3n i datan , sen så går ja på "Den här Datorn", sen på "flyttbar disk"
sen så kommer ja till mappen där jag har alla låtarna på mp3n

alltså , Nej ja behöver inge program eller nått.

De som finns i mappen består bara av musik., de bara kom helt plötligt att den sluta fungera, för de var inte efter jag hade lagt in nån speciell låt eller nått.

eehh för ett tag sen köpte ja exakt en sån samma problem så ja sket i den drog dit ja köpte den o dom sa att det va fel på den så ja fick ett tillgodo kvitto la till 400 och köpte en annan som fungerade

Jahaa. men om de inte funkar då o,0' .. då har ja ingen musik alls å de är ju som riktigt obra .. o,0'

jakooob sa:
Ohm1e sa:
Jahaa. men om de inte funkar då o,0' .. då har ja ingen musik alls å de är ju som riktigt obra .. o,0'
Musiken försvinner ju bara från mp3 spelaren inte från datorn där du har den lagrad(?)!

// Jakob
jaa men kolla, jag kan ju just nu inte få in nå musik på mp3n, jag kan bara tabort musik, men om ja formaterar mp3n, då har jag ju ingen musik alls på mp3n? ok ? är du me? , och tänk om formattionen inte gör nån skillnad, då har jag ju ingen musik alls på mp3n, och kan inte få in nånting nytt heller?, de är ju som inte så bra.

Fattar du?,

finns de nå annat sätt ?.
//oh

Det borde funka att formatera den, annars kan du prova koppla in den i en annan usbport

Ohm1e sa:
jakooob sa:
Ohm1e sa:
Musiken försvinner ju bara från mp3 spelaren inte från datorn där du har den lagrad(?)!

// Jakob
jaa men kolla, jag kan ju just nu inte få in nå musik på mp3n, jag kan bara tabort musik, men om ja formaterar mp3n, då har jag ju ingen musik alls på mp3n? ok ? är du me? , och tänk om formattionen inte gör nån skillnad, då har jag ju ingen musik alls på mp3n, och kan inte få in nånting nytt heller?, de är ju som inte så bra.

Fattar du?,

finns de nå annat sätt ?.
//oh
prövat från ngn annan dator ?

Hmm,.. lite wierd men, Först gick jag o stoppa in mp3n i min brors data, sen såg ja att de var en låt som var i typ VLC format, eller va man ska säga, (och de kunde inte ja se från min data). och ja prova ta bort den, och hippssvipps så funka de o,0 ..

Tack för rådet att prova en annan data Deespin & KruxeliduX..
(:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp