Mys Jam i Ale-backen!

Danbilzerian

Ny medlem
Mys Jam i Ale-backen!
Tjooo boys n girls!

Nu till helgen (21/2 lördag) tänkte vi i SP langa ett litet mys jam i äran till att det är roligt och att allas våran käre vän fyller år den 22/2.

Det blir inget seriöst utan bara massa flum med skönt folk och allmänt mys! Vi hade tänkt hålla till i Ale backen och ju mer folk som kommer desto bättre.

Så har ni inget bättre för er och vill ha en skön dag me oss andra flummande likasinnade, Kom Förbi!
(liftkort kostar 100 riksdaler)
troligen kommer det filmas och fotas lite så ni som olyckligtvis inte kan närvara får en dos av det härliga även ni!

pussochkram

Senast ändrad:
Mys Jam i Ale-backen!
som inofficiell talesman/kvinna till twelvee svara jag/vi (mest jag) att ja de finns rails.

Senast ändrad:
Mys Jam i Ale-backen!
Jag kan komma och assistera som fotograf och åkare =)

OWester:

Backen ligger i Alafors i Ale som i sin tur ligger utanför Göteborg

Senast ändrad:
Mys Jam i Ale-backen!
tja gott folk, var i ale idag med min goda vän micke, en hel del nysnö och det såg riktigt fint ut, vi var uppe och shapade till kickarna till de båda railarna, en 6m flatbox längst upp sedan längre ner kommer en kick på 8m gap som nog kan bli riktigt fint sedan längre ner vid liften kommer en flatdownbox på 6m riktigt skön. Slår upp grillen imorgon så blir det körv o massa annat gott, synes imorgon! C ya there, on the MTN!

Mys Jam i Ale-backen!
Persson1990 sa:
tja gott folk, var i ale idag med min goda vän micke, en hel del nysnö och det såg riktigt fint ut, vi var uppe och shapade till kickarna till de båda railarna, en 6m flatbox längst upp sedan längre ner kommer en kick på 8m gap som nog kan bli riktigt fint sedan längre ner vid liften kommer en flatdownbox på 6m riktigt skön. Slår upp grillen imorgon så blir det körv o massa annat gott, synes imorgon! C ya there, on the MTN!
fan va mysigt! ska bli grymt imon peeps! cya

Mys Jam i Ale-backen!
grymmaste dagen på året, vi måste göra om detta!
tack till alla som kom o gjorde denna dag underbar ^^

Tillbaka
Topp