mysiga rummisar sökes i chamonix!

fanster

Ny medlem
tja!

jag ska till chamonix i december, har jag tänkt. Jag letar efter några mysiga, roliga, spontana människor som jag kan bo med.

Är det några där ute som har en plats ledig till mig?

Jag är en tjej, 20, rökfri, reko, allmänt trevlig och äventyrlig. Jag är ansvarsfull och pålitlig. Vill till chamonix för att åka skidor och uppleva kulturen, hänga med olika nationaliteter.

Vi som bor ihop är schysta och respektabla mot varandra. Vi kan softa med middagar och mingel när det finns tid.

Hör av er till mig ifall ni vill ha en rolig rumskompis!

MVH/ Fanny

Senast ändrad:
Hej Fanny!

Jag har också planer på att åka till Franrike (möjligtvis Chamonix) under vintersäsongen!
Du låter som en helschysst tjej, och jag skulle mer än gärna prata Frankrike med dig!
Vill du, kan du ju adda min (lite larviga) msn: karro_snowygirl@hotmail.com
I annat fall pratar jag gärna här på sajten.

MVH Karolina

hallå, Ska också ner och säsonga i chamonix och har troligtvist ordnat jobb. Låter som bra personer att dela boende med, har ni några konkreta boende kontakter? mvh Clas

Tja på er!

va kul att ni svarade på mitt inlägg!

Jag har inte hunnit kolla upp så mkt boende ännu, vet inte nån riktigt bra sajt och så... jag hoppades på att glida lite räkmacka, men ifall ingen har något boende som ag kan snika in på så måste jag/vi väll ta det i egna händer... ag ska kolla runt lite mer!

Om vi kan hitta ngt tillsammans eller ej så var det iaf kul att ni hörde av er! Vi får hänga i Cham iaf!

Vad har du för jobb clabe?

Karro, jag har addat dig!

har ni några cash eller ska ni jobba mkt när ni kommer dit?

mysiga höst hälsningar!

om ni vill träffa olika nationaliteter kanske inte cham är så bra... är det inte svenskar så är det britter... men ni kommer ha sjukt kul iaf och det finns grym skidåkning..

äsch, cham är inga problem, finns massor med trevliga fransmän o italienare som dessutom har börjat vänja sig en aning med att använda engelska.
enda negativa med cham är skidbussarna.
ha en bra vinter, mvh victor

Tjena. Jag heter Daniel och är sjukt sugen på en säsong i chamonix. Letar också efter några härliga människor att bo och åka skidor med.
Jag är 20 år och har precis bestämt mig för att byta inriktning i plugget och ska börja till hösten igen så jag tänkte att, chamonix nu eller aldrig...

Mina planer är att inte jobba där nere utan åka så mycket skidor som möjligt.
Jag tänkte åka ner någon gång i december eller januari. Jag har inte börjat leta lägenhet än men tänkte ta tag i det nu.

Hör av er om ni är intresserade av en rumskompis
MVH Daniel

Tillbaka
Topp