Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mystisk maskin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JanLindstrom" data-source="post: 1202979" data-attributes="member: 163852"><p>Hej, den går på 380V. Ska titta lite mer efter värmeelement ich sådant.</p><p>Bandet ser ut att vara nåt slags scotchbrite typ liknande men ganska mjukt. Finns ett gäng ny band också. Ska titta lite mer imorgon när jag är där igen. Provade lite på grabbens völkl mantra, blev i alla fall blankt och fint trots att det är ett tag sedan jag vallade de...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JanLindstrom, post: 1202979, member: 163852"] Hej, den går på 380V. Ska titta lite mer efter värmeelement ich sådant. Bandet ser ut att vara nåt slags scotchbrite typ liknande men ganska mjukt. Finns ett gäng ny band också. Ska titta lite mer imorgon när jag är där igen. Provade lite på grabbens völkl mantra, blev i alla fall blankt och fint trots att det är ett tag sedan jag vallade de... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mystisk maskin
Tillbaka
Topp