Nåån som ska till Val Thorens v.13

Kjorling

Ny medlem
Nåån som ska till Val Thorens v.13
Rubriken säger väll det mesta.
Ska ner med föräldrarna och tänkte kolla om det finns
nån rolig man kan åka med där nere.

Lite sugigt och åka runt själv.

Hade Bäst

//Daniel
 
Nåån som ska till Val Thorens v.13
Nehe det var inte många som skulle dit, jag drar iaf ner imorgon. Ska bli gött, nån som har nån aning om hur snön är därnere.
Hade bra så ses vi i backen.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp