Någon i Monterosa/Aosta?
Vi är två grabbar som laddar inför 2-4 veckor i Monterosa och Aosta främst. Vi kommer ned nu på lördag och undrar lite om det kanske finns lite annat skönt folk i området? Vi har hyrbil och tänkte åka runt lite och testa på där förutsättningarna verkar bra i området. Bor inledningsvis i något skumt gammalt halvslott någon mil från Gressoney.
Som sagt, hade varit jättekul att träffa på lite halvlokals eller annat skönt folk som är nere. Eller i alla fall få en rapport om hur snön mår.
/Robin
Som sagt, hade varit jättekul att träffa på lite halvlokals eller annat skönt folk som är nere. Eller i alla fall få en rapport om hur snön mår.
/Robin