M-Hamilton
Ny medlem
Någon med bil som ska till Serre Chevalier v8-v9?
Vi är två tjejer som är hemskt taggade på att åka upp till Serre C runt fre-lör denna vecka. Finns det någon plats i bilen eller vad satan ni nu åker blir vi varmt tacksamma!