Någon med bil som ska till Serre Chevalier v8-v9?

M-Hamilton

Ny medlem
Någon med bil som ska till Serre Chevalier v8-v9?
Vi är två tjejer som är hemskt taggade på att åka upp till Serre C runt fre-lör denna vecka. Finns det någon plats i bilen eller vad satan ni nu åker blir vi varmt tacksamma!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp