Någon påväg till St. Anton vecka 8. 2007

beni_b

Ny medlem
Någon påväg till St. Anton vecka 8. 2007
Jag och några vänner åker till St. Anton vecka 8! Undrar bara om det finns skandinaviska skiåkare med intresse för freeride som är påväg dit? Beni
 
Någon påväg till St. Anton vecka 8. 2007
tjenare!
du har säkert en 500 svenska säsongare där på vinter, och sen vecka 8 är det sportlov, då fördubblas antaler svenskar, om inte mer
 
Någon påväg till St. Anton vecka 8. 2007
Vi blir nog ett ganska stort gäng som åker ner. dock lite utspridda över st.anton o st.jacob.
har även några polare som ska köra en säsong där nere iår.
så vi ses nog där nere. ciao
 
Någon påväg till St. Anton vecka 8. 2007
hela stockholm ska ju dit vecka nio, tror dock inte att det är alltför många som är inriktade på att åka skidor :).
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp