Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som eftermonterat inserts i sina skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 536037" data-attributes="member: 73781"><p>Hasse,</p><p></p><p>Snålhet är en väldigt drivande faktor. Man kommer alltid till ett läge där man måste kompromissa med ekonomin. För min del så finns det en viss mängd pengar på kontot "skidor" inför varje säsong. Den mängden pengar skall fördelas på utrustning och resor. Ju mer jag investerar i prylar ju mindre pengar har jag att lägga på resor.</p><p></p><p>Jag kan se en stor mening med att ha flera par skidor. Däremot så tycker jag det svider något otroligt att pynta 2000-4000 för bindningar till varje par skidor. Jag åker på ett par skidor åt gången och därför så behöver jag ju inte ha mer än ett par bindningar.</p><p></p><p>Självklart är det smidigare och bättre att ha ett par bindingar per skidor men det blir lätt dyrt.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 536037, member: 73781"] Hasse, Snålhet är en väldigt drivande faktor. Man kommer alltid till ett läge där man måste kompromissa med ekonomin. För min del så finns det en viss mängd pengar på kontot "skidor" inför varje säsong. Den mängden pengar skall fördelas på utrustning och resor. Ju mer jag investerar i prylar ju mindre pengar har jag att lägga på resor. Jag kan se en stor mening med att ha flera par skidor. Däremot så tycker jag det svider något otroligt att pynta 2000-4000 för bindningar till varje par skidor. Jag åker på ett par skidor åt gången och därför så behöver jag ju inte ha mer än ett par bindningar. Självklart är det smidigare och bättre att ha ett par bindingar per skidor men det blir lätt dyrt. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som eftermonterat inserts i sina skidor?
Tillbaka
Topp