K kirtap123 Medlem 2024-03-10 Någon som handlat på telemark-pyrenees.com #1 ...är dom ok? Snabba? Lätta att ha att göra med? Behöver uppdatera lite utrustning efter att mina pjäxor helt enkelt gav upp förra veckan. Pjäxorna kändes som att de gick från plast till stearin.
...är dom ok? Snabba? Lätta att ha att göra med? Behöver uppdatera lite utrustning efter att mina pjäxor helt enkelt gav upp förra veckan. Pjäxorna kändes som att de gick från plast till stearin.
P packåsna Aktiv medlem 2024-03-10 Någon som handlat på telemark-pyrenees.com #2 Jag har handlat några gånger från dem och aldrig haft några problem.
STORPOTATEN Aktiv medlem 2024-03-10 Någon som handlat på telemark-pyrenees.com #3 Yes. Handlat utan problem, vilket visserligen var många år sedan nu.
Sv13 Medlem 2024-03-11 Någon som handlat på telemark-pyrenees.com #4 Mycket bra i min mening. Returer utan problem.
TailGunnar Aktiv medlem 2024-03-11 Någon som handlat på telemark-pyrenees.com #5 Enbart bra erfarenheter.
K kirtap123 Medlem 2024-04-26 Någon som handlat på telemark-pyrenees.com #6 För att svara på min egen fråga så är dom bra att ha att göra med. Snabb leverans, snabba svar på frågor både innan och efter leverans.
För att svara på min egen fråga så är dom bra att ha att göra med. Snabb leverans, snabba svar på frågor både innan och efter leverans.